Skriv din beskrivning här!

We are almost there inshallah!

Salamu alejkom
 
 
Okey de är en månad kvar snart till ramadan. Och jag inshallah firar den med släkten i
sudan inshallah. Tanken att fira den med min familj som jag inte har träffat i flera år gör mig bara 
mer hyper och framförallt i ett muslimisk land. Eftersom vi inte kommer äta där mer än tio timmar
(om inte mer) innan solen går ner vill jag inte att min mage och hela min
kropp ska få en chock för de som känner mig är jag en foodlover. Så jag har tänkt på att
för fasta lite så att min mage vänjer sig. Och att de är väldigt varmt
där nere så vet jag ju inte hur min kropp kommer att reagera men inshalla khejr. 
Vi får hoppas på de bästa inshallah!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback