Skriv din beskrivning här!

Salam alejkom!

 De är verkligen sånna dagar jag bara uppskattar maatt!!. Hade skola 8.20 och slutade 2 men i hel het var jag hemma vid 4 med de hade jag bara sovt i 3 tim och hungrigg som atans kommer hem och springer till min säng sover med en skrikande mage. Nu hamdullah is the system on käkade mig en fet tallrik burgur med kyckling wook. och har en står hemtenta som ska vara inlämnad imorn så nu får mina fingrarna springa runt i tangentbordet. 
 
wa alejkom asalam see you later
 
39:53 Säg [Muhammad] till Mina tjänare: "Om ni gör orätt mot er själva genom att överträda [Mina bud], misströsta då inte om Guds nåd. Gud förlåter alla synder; Han är Den som ständigt förlåter, Den som ständigt visar barmhärtighet!"
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback